fredag 27. mars 2009

Veggdekorasjon av kurv

Hehehe, jeg vet ikke om dette kan kalles makeover jeg. Jeg gjør nå mye rart:D
Men jeg har altså laget meg en liten veggdekorasjon av en plastkurv, et marrokansk teglass og litt metalltråd. Den ble ganske kuli med en blomst i synes jeg, hihihi.
(Det vises ikke så godt på bildet siden det er tatt rett forfra, men vasen henger fritt midt i kurven. Ikke klisj inntil veggen med andre ord...)



Vi har byttet litt om på soverommet vårt, og jeg skal komme mer tilbake til det senere. Må jo spare litt på ting også, og ikke legge ut alt på en gang;)

Den lille, runde, fargerike puten er kjøpt på salg på barneavdelingen på Kid. Den er strikket og appelerte veldig til meg. Jeg kan ikke strikke. De få gangene jeg har prøvd så synes jeg faktisk ikke det er morsomt heller. Men jeg skulle ønske jeg syntes det var morsomt ( og at jeg da var veldig flink selvfølgelig), for da kunne jeg virkelig laget noen godsaka, haha. Så takk til Kid som lager slike herlige puter Maya kan kjøpe:)



Jeg takker så mye for alle kommentarer siste dagene:D
De gjør meg veldig glad.
Jeg har dessverrre ikke så mye tid til å titte rundt på bloggene deres akkurat nå. Jeg jobber for tiden med en skoleoppgave på 10 sider, ( forskningsmetode, ugh ugh :'C...). Har litt å ta igjen også siden jeg har vært syk så lenge. Og begynner jeg å titte rundt på bloggene deres så får jeg jo aldri gjort den der oppgava, hehe. Da flyr timene gitt...Kanskje jeg tar meg litt tid i morgen:)

Ha en fortreffelig helg alle som titter innom!
Klem fra Maya:)

5 kommentarer:

Linda sa...

Dette var en kreativ veggdekerasjon må jeg si!
Herlig!
Du får det til du!

Ha en fin fin vårhelg!
Måtte solen skinne både her og der!

Klemmer fra Linda

Tove sa...

Så stilig! Elsker alternative ting på veggene:D
Og så morsomt med besøk av Kamille, det skal bli utrolig gøy å lese og se bloggere man er innom hver dag:) Og hvis du noengang skulle komme deg til Porsgrunn kan du ikke komme anonym og "stilletiende" innom meg, hihi

Gleder meg til å se hva du har funnet på, på soverrommet deres

Ha en kjempefin helg, og lykke til med oppgaven

klem

Vibeke sa...

Så kult med Kamille-besøk,
gleder meg til å se mere!

Lykke til videre med oppgaven!

Klem,
Vibeke :o)

mi-rachel sa...

kul veggdekorasjon og pute.

Bente sa...

Hi-hi... Så kreativ du er!! ;)